Még sem lesz Metal Gear Solid 5... Egyelőre

A Playstation Magazine korábban említett Hideo Kojima interjúja napvilágot látott, és, sokak számára csalódást okozott.

Az interjúban Kojima ezt nyilatkozta: "Valószínű, hogy előbb-utóbb meg kell csinálnunk, de hogy mikor, arról gőzünk nincs"

Úgy tűnik, hogy a játékba kevesebb beleszólása lesz Kojimának: "Hogy mennyire lesz beleszólásom a project-be? Valószínűleg nem olyan sok mint a Metal Gear Solid 1-nél. Talán egy pályát megcsinálhatok!"

"A Metal Gear Solid 1-ben én rajzoltam a pályák térképét, én határoztam meg az ellenségek útvonalait, mindent én felügyeltem - ilyen szinten biztos nem leszek benne az 5-be."

Vigaszként legalább itt van nekünk a Metal Gear Solid - Rising-ról közelgő információ decemberben; a Metal Gear Solid HD Collection jövő februárban; és a titokzatos Project Ogre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekaddikt.blog.hu/api/trackback/id/tr153403999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása