Ken Levine, a Bioshock és a Thief - The Dark Project játékok egyik tervezője, az új Bioshock - Infinite-ről, melyben már nem a vízalatti, hanem a lebegő várost járhatjuk be, azt nyilatkozta, hogy a csapata sem tudja, mi lesz a játék vége.
A PSM3-ban a következőt mondta: "Szeretném megőrizni és megfigyelni a csapatot, hogy láthassam a reakciójukat. Az embereket szűzként tartani az ilyen tartalommal kapcsolatban nagyon fontos, hisz ugyanolyan reakciót sosem kapsz második alkalommal."
"Úgy gondolom, hogy frusztráló a csapat számára. Én nem akarom, hogy tudják a játék sztoriját, míg ők egy szöveget akarnak, melyen rajta van az egész történet. Ezt nem fogom megtenni. Nem így közöljük a játékosokkal a dolgokat. Nem küldünk csak úgy el egy ilyen szöveget. A történet a prezentálás módjától függ, nem a részletektől."
"Nem akarok kiküldeni egy dokumentumot ami a játék története, mert az számomra nem a játék története - az egy vázlat, vagy egy tervrajz ami alapján megépítjük a történetet."
Érdekes hozzáállás, de teljesen logikus. Jobb közben megtudni a történetet, átérezni a meglepetéseit, és kihasználni az akkori érzelmeket, hogy élethűbbé tegyük.
Hogy megérte-e a titkolódzás, még az idén megtudjuk.